Uwolnij pełny potencjał swojego inteligentnego domu i uprość codzienną rutynę dzięki Home Connect. Zdalnie monitoruj i kontroluj wszystkie swoje urządzenia gospodarstwa domowego marki Bosch za pomocą aplikacji Home Connect z dowolnego miejsca. Po prostu pobierz aplikację i rozpocznij nową podróż w kierunku inteligentnego domu już dzisiaj.
Obiad gotowy!
Home Connect pozwala Ci sterować urządzeniami gospodarstwa domowego na swój sposób. Od monitorowania postępów zmywarki po nagrzewanie piekarnika, gdy nadal jesteś w sklepie. Możesz nawet przekształcić swojego asystenta głosowego w osobistego baristę – wystarczy, że powiesz „Alexa, powiedź ekspresowi do kawy, żeby przygotował moją ulubioną kawę”, a ekspres do kawy marki Bosch zajmie się wszystkim. Złóż zamówienie!
Połączony ekosystem
Jeśli chcesz włączyć asystentów głosowych do swojego procesu gotowania lub inteligentnie zarządzać energią – coraz większy ekosystem połączonych usług Home Connect zapewnia Ci swobodę i kontrolę na wyciągnięcie ręki.
Pranie i suszenie bez zmartwień
Inteligentne urządzenia pralnicze marki Bosch pozwalają Ci oszczędzać czas, a nawet energię, za naciśnięciem przycisku. Wypróbuj funkcję prognozowania zużycia energii. Dowiedz się, ile energii powinien zużyć Twój program, lub monitoruj postępy prania, a także zużycie energii w czasie rzeczywistym.
Spersonalizuj swój proces prania
Home Connect umożliwia Ci sterowanie inteligentną pralką i suszarką, dzięki czemu urządzenia te dostosowują się do Ciebie, a nie Ty do nich. Określ, kiedy będziesz potrzebować swoich ulubionych jeansów, wyeliminuj przypadkowe wybory cyklów i włącz inteligentną pralkę lub suszarkę z dowolnego miejsca.
Doskonałe dozowanie za każdym razem
Prowadzisz swoje życie, podczas gdy my zajmujemy się praniem. Dzięki skanerowi detergentu i Home Connect możesz łatwo zachować świeżość. Po prostu zeskanuj wybrany detergent i pozwól, by pralka zajęła się resztą. Na przykład obliczaniem i dostarczaniem precyzyjnej ilości na podstawie wsadu i stopnia zabrudzenia, oszczędzając detergent i wysiłek.
Uprość swój proces prania
Pierz bez problemów dzięki Home Connect i łatwemu uruchamianiu. Za pomocą aplikacji wybierz rodzaj prania; automatycznie zaleci ona idealny program dla dowolnego wsadu.
Inteligentne pranie. Jeszcze inteligentniejsze suszenie
Spraw, by pralka i suszarka pracowały jak jedno urządzenie. Dzięki funkcji Smart Dry Twoje ustawienia suszenia zostaną automatycznie dostosowane na podstawie wybranego cyklu prania. Oznacza to kolejny wyeliminowany problem i jeszcze jeden sposób na ułatwienie sobie codziennego życia.
Poznaj nasze inteligentne pralki i suszarki marki Bosch
Połącz z usługami naszych partnerów i dostosuj do swoich potrzeb
Wygoda spotyka się z niezliczonymi możliwościami. Dzięki sieci partnerów Home Connect możesz zintegrować dowolne usługi, od asystentów głosowych i rozwiązań do inteligentnego zarządzania energią po automatykę IFTTT. Wybór należy do Ciebie. Puść więc wodze fantazji, gdy tworzysz nowe rutynowe czynności, które ułatwią Ci codzienne życie.
Często zadawane pytania dotyczące Home Connect
Pobierz aplikację Home Connect i zarejestruj konto.
Aplikacja jest bezpłatna i można ją pobrać z iOS App Store lub Google Play Store.
Swoje urządzenie z Home Connect możesz połączyć za pomocą Wi-Fi poprzez zeskanowanie odpowiedniego kodu QR. Kod ten znajdziesz w skróconej instrukcji obsługi. Jeśli nie masz tego dokumentu, po prostu naciśnij „Nie mam wydrukowanej instrukcji” i wpisz swój E-numer. Lub skorzystaj z instrukcji dotyczącej nawiązywania połączenia na stronie Home Connect, aby znaleźć kod QR dla Twojego urządzenia.
Upewnij się, że Twoje urządzenie mobilne jest połączone z tą samą siecią Wi-Fi, z którą łączysz swoje urządzenie z Home Connect. W przypadku okapu kuchennego i płyty grzewczej upewnij się, że obydwa te urządzenia są sparowane z kontem Home Connect. Jeśli Twój router posiada wyodrębnioną sieć dwupasmową, upewnij się, że nazwy dwóch sieci różnią się od siebie. Jeśli korzystasz ze wzmacniacza Wi-Fi, upewnij się, że wzmacniacz ma inną nazwę niż router i że parujesz się ze wzmacniaczem.
Jeśli nieprawidłowe dane autoryzujące są wysyłane do urządzenia z Home Connect przez aplikację Home Connect, nie będzie ono w stanie połączyć się z siecią Wi-Fi. Spróbuj zapomnieć sieć na urządzeniu i połączyć je ponownie, upewniając się, że masz prawidłowe hasło.
Jeśli nie masz dostępu do instrukcji, możesz znaleźć je w internecie tutaj.
Zamiennie, jeśli znasz E-numer swojego urządzenia, możesz nacisnąć przycisk „Nie mam wydrukowanej instrukcji” podczas procesu parowania, a następnie wprowadzić E-numer, aby uzyskać instrukcje w aplikacji.
Upewnij się, że postępujesz zgodnie z instrukcją instalacji Home Connect, dostarczoną wraz z urządzeniem. Każde urządzenie wymaga wykonania innych kroków. Kroki te można znaleźć w aplikacji Home Connect podczas parowania.
Niektóre urządzenia wyszukują połączenia z internetem; podczas procesu parowania Twoje urządzenie połączy się z siecią Wi-Fi urządzenia w celu przesłania danych autoryzujących. Ponieważ urządzenie nie posiada połączenia z internetem, urządzenie mobilne przełączy się na inną sieć, która ma takie połączenie, przerywając proces parowania. Aby temu zapobiec, włącz tryb samolotowy, następnie przejdź do ustawień Wi-Fi i ponownie włącz Wi-Fi; upewnij się, że jesteś podłączony do sieci Wi-Fi routera.
Sprawdź, czy możesz połączyć się z siecią z innego urządzenia znajdującego się w domu. Upewnij się, że nie używasz danych komórkowych do sprawdzenia połączenia z internetem. Upewnij się, że w miejscu instalacji urządzenia jest silny zasięg.
Odłącz swoje routery (oraz wzmacniacze sygnału bezprzewodowego/Wi-Fi), upewniając się, że wszystkie światełka zgasły. Odczekaj 30 sekund, a następnie ponownie podłącz swoje routery. Zaczekaj do pełnego restartu routera, a następnie sprawdź połączenie z innym urządzeniem mobilnym. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z podręcznikiem użytkowania routera.
Odinstaluj aplikację Home Connect, następnie pobierz i ponownie zainstaluj najnowszą wersję aplikacji Home Connect. Następnie uruchom ponownie swoje urządzenie mobilne i jeszcze raz rozpocznij proces parowania.
Powinieneś zresetować urządzenie z Home Connect do ustawień fabrycznych. W instrukcji użytkowania i konserwacji znajdziesz instrukcje dotyczące resetowania urządzenia.
System Home Connect współpracuje ze wszystkimi standardowymi routerami Wi-Fi dostępnymi na rynku, pod warunkiem że nie są one starsze niż pięć lat (szacunkowo). Ze względów bezpieczeństwa sieć Wi-Fi musi być szyfrowana (szyfrowanie WPA lub WPA2). Jeśli Twoja sieć Wi-Fi nie jest szyfrowana, nie będziesz w stanie zarejestrować swojego urządzenia.
Możesz znaleźć szczegółowe opisy i instrukcje dotyczące rozwiązywania problemów na stronie Home Connect. Zobacz wszystkie kody błędów.
Aby chronić Twoje cenne informacje, Home Connect współpracuje tylko z zaszyfrowanymi sieciami Wi-Fi. Dzięki temu korzystanie z Home Connect jest dla użytkownika tak bezpieczne, jak to tylko możliwe. Obejmuje to także regularne kontrole systemu pod kątem zabezpieczeń przed atakami profesjonalnych hakerów.
Aplikacja opiera się na najnowszej technologii kodowania, a ponadto jej system jest dokładnie sprawdzany przez niezależnych ekspertów. Aplikacja Home Connect otrzymała certyfikat TÜV TRUST IT „Trusted App” (Aplikacja godna zaufania). Certyfikat ten obejmuje kwestie takie jak szyfrowanie i ochrona danych zgodne z federalną ustawą o ochronie danych, a także kontrola zgodności z wewnętrznymi i zewnętrznymi wytycznymi.
Aplikacja Home Connect dostępna jest dla systemów iOS i Android.
Podczas przeszukiwania produktów na stronie internetowej Bosch wybierz urządzenia inteligentne w opcjach filtrowania; wyświetlą się urządzenia kompatybilne z Home Connect.
Możesz także sprawdzić, czy funkcja Home Connect jest wymieniona na stronie produktu danego urządzenia w internecie. Możesz także sprawdzić w instrukcji urządzenia, czy obsługuje ono Home Connect.