Dostępność zdalnej diagnostyki zależy od urządzenia i kraju. Aby sprawdzić, czy funkcja ta jest dostępna w odniesieniu do Twojego urządzenia, przejdź do sekcji „Zdalna diagnostyka” w aplikacji Home Connect. Wybierz „Obsługa” > „Diagnostyka i pomoc” > „Diagnostyka”, a następnie urządzenie, które potrzebuje wsparcia. Inną możliwością jest telefon do biura obsługi klienta. Konsultantowi należy przekazać numer modelu, dzięki czemu będzie on mógł sprawdzić, czy urządzenie jest wyposażone w funkcję zdalnej diagnostyki.
W rzadkim wypadku, gdy napotkasz problem w użytkowaniu swojego urządzenia marki Bosch, po prostu zadzwoń na numer infolinii obsługi klienta podany w aplikacji i umów się na zdalną diagnostykę swojego urządzenia. Po uzyskaniu twojej zgody, dział obsługi klienta marki Bosch może zdalnie sprawdzić Twoje urządzenie, zlokalizować problem i przekazać Ci jasną poradę. Jeśli problem nie może zostać w ten sposób rozwiązany, technik serwisowy marki Bosch zostanie wysłany do Twojego domu, by za pomocą odpowiednich części zamiennych przywrócić sprawność działania Twojego urządzenia.